lørdag 22. januar 2011

Velkommen!


Etter å ha vært i tankeboksen leeeenge, og da mener jeg veldig lenge, tar jeg sjansen - og begynner å strikke for salg og på bestilling:)

Garnlageret vokser altfor fort, klesskapene til barna er altfor fulle, og det er altfor lenge igjen til jul til at jeg bare kan strikke julegaver... Og jeg må jo strikke!

Jeg strikker det meste, under ser du noen få eksempler på ting jeg har strikket etter egen oppskrift. Prisene vil variere etter hvilken type garn som er brukt. Jeg kan også strikke med garn du har kjøpt inn.


Luer: 
Denne luen er strikket i håndfarget merinoull fra Nurturing threads, men ribbekant av Drops alpakka. Prisen for en tilsvarende barnelue er 100 kr, voksenstr 150 kr

Kan strikkes med eller uten "snor" på toppen, og jeg kan sette på dusk hvis ønskelig.

Longies:

Longies, eller langbukser om du vil, strikkes på mål, og du kan selv velge om den skal være vid eller tettsittende, og det skal være sleng nederst eller ribbekant. Jeg kan også strikke hele i ribbestrikk.
Buksa på bildet er strikket i organisk merinoull, håndfarget av Nurturing threads.
Hvis buksen skal brukes som sperrelag til tøybleier må garnet være ubehandlet, men jeg kan også strikke i superwash garn hvis det er ønskelig.
Prisekspempel str 2 år (som på bildet) med håndfarget garn: 400 kr
Pris med Drops Nepal: 250 kr

Prisene vil variere etter strørrelse og garntype, ta gjerne kontakt for et pristilbud:)




Shorties:

Denne er strikket i forskjellige restegarn, alt er merinoull, med ribb av Drops nepal.

Priseksempel str L (2-3 år) med håndfarget garn: 250 kr
Priseksempel med Drops Nepal: 200 kr








For å se mer av det jeg har strikket kan du titte innom hobbybloggen min. Du finner meg også på ravelry som Elin76

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med valget, lykke til med salget :)
    Har sett mye av det du har strikket, og det er jo så fiiint.

    SvarSlett
  2. Koselig her inne hos deg. :-)
    Fant denne sia via ei bekjent av mæ - inne på FB.
    Blir spennende å folje sia di framåver.
    Løkke tel. :-)

    SvarSlett